Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Sobota, 08 listopada 2025
Imieniny: Wiktoria, Seweryn, Wiktoriusz
słonecznie
5°C

Zapytanie ofertowe nr 2/2025

Kruszwica, dn. 20.10.2025 r.

MGOPS.2730.2.2025

ZAPYTANIE OFERTOWE

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kruszwicy ul. Rybacka 20, 88-150  Kruszwica tel. (52) 3515489 adres poczty elektronicznej mops@kruszwica.um.gov.pl

zaprasza do złożenia oferty

1.     Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego:
- materiałów biurowych i papierniczych  dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruszwicy,
- tonerów do urządzeń drukujących dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruszwicy,
- komputerów i oprogramowania dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruszwicy,
- Firewalla, zasilaczy awaryjnych UPS oraz niszczarki.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 stanowiący załącznik nr 1, 2, 3, 4 do  Zapytania Ofertowego.
Miejscem dostawy są wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w  Kruszwicy.
Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z dostarczeniem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia do miejsca dostawy.

Zamawiający wymaga, aby:
1) Tonery do urządzeń drukujących, stanowiące przedmiot zamówienia części nr II opatrzone zapisem „oryginał” muszą być nowymi tonerami  producenta urządzenia do którego są  zakupowane. Tonery muszą być  kompletne i gotowe  do użytkowania oraz spełniać  wymagane polskim prawem normy i muszą być wolne od wad prawnych.
2) Tonery do urządzeń drukujących, stanowiące przedmiot zamówienia części nr II opatrzone zapisem „zamiennik” muszą być nowe, nieregenerowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytwarzane seryjnie w cyklu produkcyjnym i posiadać certyfikaty ISO 9001-2015 oraz ISO 14001:2015 w zakresie: projektowania, produkcji, testowania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych oraz wydajność nie niższą niż oryginał.
Ponadto produkty powinny spełniać normy jakości (wydajności): ISO/IEC 19752:2004 dla tonerów do drukarek laserowych monochromatycznych.
Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane produkty na okres min.12 miesięcy licząc od dnia odbioru  zamówienia przez Zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, refabrykowanych oraz uzupełnianych, a także materiałów, które ograniczają pełną współpracę z programem sprzętu monitorującym stan zasobników z tonerem. Oferowane produkty muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie go identyfikujący: nazwę producenta, kod (symbol) produktu, wydajność, wszystkie modele sprzętu do którego materiał jest przeznaczony;

2.     Informacja o możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. realizację dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, w jednej lub więcej, wybranych przez Wykonawcę  częściach:
1)        część  nr I zamówienia – dostawa materiałów biurowych i papierniczych,
2)        część nr II zamówienia – dostawa tonerów  do urządzeń drukujących,
3)        część  nr III zamówienia    – dostawa komputerów i oprogramowania,
4)        część  nr IV zamówienia    – dostawa Firewalla , zasilaczy awaryjnych UPS oraz niszczarki. 

3.     Termin wykonania zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia do  03 listopada 2025 r.

4.     Miejsce i termin składania oferty
Ofertę na wykonanie zamówienia należy składać pisemnie na Formularzu Ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1, 2, 3, 4  do Zapytania Ofertowego) wraz z wypełnionym formularzem cenowym do dnia 27 października 2025 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 7 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego) bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mops@kruszwica.um.gov.pl .
W przypadku składania oferty na część nr I zamówienia  - dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych i papierniczych Oferent zobowiązany jest dołączyć dokument potwierdzający białość papieru kserograficznego A4 wg CIE nie mniej niż 166

5.    Kryterium oceny oferty i jego znaczenie.
Zamawiający będzie oceniał ofertę wg następującego kryterium:
1)      cena oferty brutto – 100%.
Oferta najkorzystniejsza to oferta z najniższą ceną brutto.

Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto i powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia  zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

6.     Osoby uprawnione do porozumiewania się z  Wykonawcami:
1)      Małgorzata Mróz lub Marta Pastuch, tel. (52) 3515489                 adres poczty elektronicznej mops@kruszwica.um.gov.pl

7.     Postanowienia końcowe
W przypadku, gdy w odpowiedzi na zapytanie wpłyną oferty, których ceny przewyższą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia albo jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający ponownie zaprosi Wykonawców, którzy odpowiedzieli na niniejsze zapytanie, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

                                                                                   Reprezentujący Zamawiającego 

                                                           Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruszwicy
                                                                               Zbigniew Ratajczyk

 

Pliki do pobrania:

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Format: pdf, 332.05 kB
Zalącznik Nr 1 do zap. MGOPS.2730..2.2025.docx
Format: docx, 36.82 kB
Załącznik Nr 2 do zap. MGOPS.2730.2.2025.docx
Format: docx, 16.93 kB
Załącznik Nr 3 do zap. MGOPS.2730.2.2025.docx
Format: docx, 24.23 kB
Załącznik Nr 4 do zap. MGOPS.2730.2.2025.docx
Format: docx, 24.12 kB
Załącznik Nr 5 do zap. MGOPS.2730.2.2025.pdf
Format: pdf, 183.49 kB
DO GÓRY
Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.